salemziba

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

salemziba

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صحبت هایی در محافل پزشکی در مورد سمی بودن پودر سیاه دانه وجود دارد و در سایت های مختلف اینترنت هم مقالاتی بی پایه و اساس در این باره نوشته شده است که ما در این مطلب حاصل جدیدترین تحقیقات در این باره را در اختیار شما قرار می دهیم.

اطلاعات کلی

سیاه دانه یک گیاه است. انسانها از ۲۰۰۰ سال پیش از خواص دارویی آن استفاده میکردند. جالب است بدانید این گیاه حتی در قبر پادشاه توت نیز پیدا شد. از لحاظ تاریخی، سیاه دانه برای سردرد، دندان درد، گرفتگی بینی، آسم، آرتروز و کرمهای روده ای استفاده میشده است. این گیاه همچنین برای درمان چشم صورتی که التهاب ملتحمه یا کنژنکتیویت (conjunctivitis) نیز خوانده می‌شود (قرمزی و التهاب غشای شفاف پوشاننده سفیدی چشم و غشای بخش داخلی پلک)، عفونت و انگل استفاده شده است. امروزه از سیاه دانه برای آسم، دیابت، فشارخون بالا و بسیاری از شرایط دیگر استفاده میشود.

نحوه ی عملکرد آن چیست؟

شواهدی مبنی براینکه سیاه دانه به تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با سرطان، پیشگیری از بارداری، کاهش تورم و کاهش واکنشهای آلرژیک باعمل کردن بعنوان آنتی هیستامین، کمک میکند وجود دارد؛ اما لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات کافی درمورد تاثیر این موارد بر انسان وجود ندارد.

ادامه مطلب لینک زیر:

آیا پودر سیاه دانه سمی است؟ 

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • محدثه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی