salemziba

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

salemziba

آموزش حفظ سلامتی و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همه ی ما شیره انگورها را دوست داریم. نه تنها خوشمزه است بلکه بسیار مقوی هم می باشد. این ماده سرشار از ویتامین، موادمعدنی و فیبر است و برای سلامتی ضروری هستند. اما خوردن زیاد آن میتواند مشکلاتی بهمراه داشته باشد. عواقب زیاده روی در خوردن شیره انگور بسیار ناخوشایند است. در این مطلب با ما همراه باشید تا از عوارض زیاده روی در خوردن شیره انگور مطلع شوید.

چگونه شیره انگور می تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟

مقدار شیره انگور می تواند فریب دهنده باشد بنابراین ممکن است مقدار زیادی از آن را مصرف کنید.

یک فنجان کامل شیره انگور (حدود 30 دانه) حاوی کمتر از 105 کالری است. این زیاد نیست – مگر اینکه از مقادیر بیشتری استفاده کنید.

خوردن شیره انگور زیاد به طور مرتب می تواند منجر به افزایش وزن شود.

شیره انگور همچنین حاوی فیبر است و مصرف بیش از حد آن به طور ناگهانی باعث ایجاد مشکلاتی از جمله یبوست خواهد شد.

اثرات جانبی شیره انگور

اسید سالیسیلیک موجود در شیره انگور می تواند باعث مشکلات گوارشی شود. در صورت پرخوری شیره انگور این اتفاق می افتد. خوردن زیاد شیره انگور در روز می تواند منجر به اسهال نیز شود. افزایش وزن با گذشت زمان یکی دیگر از عوارض جانبی احتمالی آن است.

1- بروز ناراحتی معده

شیره انگور حاوی اسید سالیسیلیک است که ممکن است باعث ایجاد حالت تهوع ، استفراغ و ناراحتی معده شود. این می تواند معده شما را تحریک کند زیرا باعث آسیب به معده می شود.

شیره انگور حتی در برخی از افراد باعث بروز آپاندیسیت شد. دانه های هضم نشده یا حتی باقیمانده میوه ها نیز ممکن است باعث درد حاد شکم شوند.

ادامه مطلب لینک زیر:

آیا شیره انگور چاق کننده است؟ 

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • محدثه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی